Dørskilt i blank akryl

Vårt hovedprodukt er de svært populære akrylskiltene (plexiglass/pleksiglass). Skiltene selges i fire firskjellige størrelser og i 5mm tykkelse. Du velger selv hva som skal stå på dørskiltet. Vi kan både baksidegravere og foliere. Uansett vil resultatet blir et svært stilfullt dørskilt av høy kvalitet. Bestill dørskilt her...

Innhold på dørskiltene

Våre dørskilt kan teoretisk sett inneholde akkurat den teksten og grafikken du måtte ønske. Standard innhold er navn og våre enkle, men eksklusive standardgrafikker. Dersom du ønsker egen grafikk ordner vi selvsagt dette. kontakte oss om dørskilt her.

Dørskilt med ringeknapp

To av våre dørskiltmodeller har innebygd ringeknapp i aluminium og med LED-belysning. Ringeknappen kobles enkelt direkte på ditt eksisterende ringeklokke-anlegg. For å montere ringeknappen må du demontere ekisterende ringeknapp. Det er to ledninger som enkelt festes til baksiden av ringeknappen.

 

Bruksområde for dørskilt av akryl/pleksiglass

Dørskiltene kan brukes til det aller meste. Hovedbruksområdet er som dørskilt på private boliger og hytter, men de er også svært anvendelige for bruk på arbeidsplassen både som veivisere og dørskilt med navnet på ansatte med mer.

Dørskiltgaranti

Alle våre produkter leveres med 100 % fornøydgaranti. Altså en garanti som er langt bedre enn hva loven krever. Garantien gjelder både utseende og kvalitet på dørskiltene. Vi kan tilby denne garantien fordi vi vet du blir fornøyd.

Les mer om dørskiltgarantien her.


Trenger du hjelp til noe?

Spørsmål og svar om dørskilt

Sp: Hvor lang leveringstid er det hos dere?
Sv: Leveringstid er normalt 3-5 virkedager.

Sp: Hvordan betaler jeg?
Sv: Du betaler med medfølgende faktura. Fakturaen har 14 dagers betalingsfrist. Enkelt og greit. Du kan også velge betaling med bankkort (VISA eller MasterCard) samt PayPal. Uansett hvordan du velger å betale betaler du det samme. Hos oss er det ingen gebyrer - uansett.

Sp: Hva gjør jeg om det er skrivefeil på dørskiltet mitt?
Sv: Alle dørskilt vi sender ut er laget basert på hva du skrev inn i bestillingen. En skrivefeil på dørskiltet er vi derfor ikke ansvarlig for. Vi ønsker selvfølgelig likevel å hjelpe til slik at dette kan rettes opp på en best mulig måte. Vi anbefaler derfor å ta kontakt med oss for avtale.

Sp: Hva gjør jeg om det er noe feil med dørksiltet mitt?
Sv: Alle dørskiltene vi produseres går igjennom en visuell sjekk. Skulle du mot formodning få tilsendt et dørskilt som ikke har tilfredsstillende trykk kan du ta kontakt med oss. Vi har 100 % fornøyd-garanti på våre produkter!

Sp: Hvor blir det av dørskiltet mitt?
Sv: Vi har normalt 3-5 virkedagers leveringstid, men dette kan variere av forskjellige grunner - inkludert postgang. Dersom ditt dørsklt ikke er kommet i løpet av 7-10 virkedagdager ber vi om at du straks tar kontakt med oss. Dobbeltsjekk med ordrebekreftelsen din at oppgitt adresse er korrekt. Sjekk også med eventuelt andre personer i husstanden om de har tatt inn posten og muligens forlagt sendingen.


Tilbake til forsiden, jeg er klar for å lage dørskilt!


Betalingsbetingelser (faktura) for ditt dørskilt

Du må være 18 år for å handle på merkalt.no.

Betaling foregår med faktura som følger leveransen. Fakturaen har 14 dagers betalingsfrist.

Ved betaling av faktura må du huske å benytte KID.

Ved for sen betaling kan du risikere å få purring og purregebyr på kr 61,-

Ved manglende betaling sendes kravet til vårt inkassobyråd. Renter og salær tilkommer da iht. Norsk lov.

Dersom ditt dørskilt blir borte i posten plikter du å si ifra om dette 1 uke etter at bestilling fant sted. Dersom du ikke etterlyser ditt dørskilt vil vi opprettholde kravet om betaling selv om du ikke har mottatt dørskiltet.


Tilbake til forsiden, jeg er klar for å lage navnelapper!


Angrerett

Kunden har angrerett i 14 dager iht. Norsk lov.

Retur av varen skjer på kjøpers regning. Dersom returnerte varer er betalt vil utleggene bli refundert i sin helhet.

Retursendinger mot oppkrav hentes ikke.


100 % fornøyd garanti på ditt dørskilt

Dorskilt.no er opptatt av at kunde våre blir 100 % fornøyd. Dersom du av en eller annen grunn ikke er fornøyd ber vi om at du tar kontakt med oss med en beskrivelse av hvorfor du ikke er fornøyd. Vi vil så tilby deg en løsning slik at du blir 100 % fornøyd.

Garantien gjelder ikke ved utestående forfallte krav eller ved feil bruk.